Zwroty i reklamacje

PROCEDURA ZWROTU TOWARU

 

Zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?  Żaden problem!

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.

Odsyłany towar powinien być w stanie niezmienionym (poza zmianami, które były konieczne w granicach zwykłego zarządu) – dotyczy to również opakowania towaru. Zwrot obuwia możliwy jest TYLKO w oryginalnym pudełku, które przed wysyłką należy zabezpieczyć dodatkowo folią, papierem lub w inny sposób przed naklejeniem listu przewozowego.

Zwracany towar należy odesłać na adres:

SKLEP SERDUSZKO

UL. DWORCOWA 6

62-510 KONIN

 

Do odsyłanego towaru koniecznie dołącz otrzymany dowód zakupu (paragon/fakturę) oraz FORMULARZ ZWROTU TOWARU

UWAGA !!!

Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas w formie "za pobraniem" lub paczkomatem.

Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni.

 

PROCEDURA REKLAMACJI

Jeśli stwierdzisz, że towar posiada wadę, postępuj zgodnie z następującymi punktami:

1. Napisz do nas: sklep.serduszko@gmail.com w celu zgłoszenia reklamacji.

2. Wydrukuj i wypełnij FORMULARZ REKLAMACYJNY

3. Reklamowany towar wraz z formularzem reklamacyjnym oraz paragonem odeślij na adres:

SKLEP SERDUSZKO

UL. DWORCOWA 6

62-510 KONIN

 

UWAGA!!!

Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas w formie "za pobraniem" lub paczkomatem.

Termin rozpatrzenia reklamacji to 14 dni kalendarzowych. O wynikach reklamacji poinformujemy drogą e-mailową.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl